Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Bye-bye KKJM

Tuesday 9 September 2014

Bye-bye KKJM

Aku dah berpindah dari KKJM ke KK AMPANG, alhamdulilah rezeki aku dapat sebab nak kahwin.Aku dapat transfer ke semenanjung lagi 2minggu aku nak kahwin, nanti entri lain aku buat cerita kenduri kahwin .Rasa sedih sebab dah setahun lebih aku kerja dekat KKJM, banyak pengalaman aku dapat dekat sana.Sedih nak tinggal kawan-kawan semua tapi adat la, setiap pertemuan pasti ada perpisahan.Dieorang buat jamuan buka puasa dekat steamboat sempena aku nak berpindah balik semenanjung, selain dari itu dapat hadiah kenangan dari warga KKJM, rasa terharu sangat.Walaupun sekejap aku dekat sana tp rasa macam bertahun kenal dengan dieorang.Ada rezeki kita jumpa lagi ya.









Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner