Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Menu Aidiladha

Thursday 24 October 2013

Menu Aidiladha

Hari raya aidiladha baru-baru ni,menu raya pertama aku masak laksa sarawak dan juga nasi dari beras padi huma yang aku bawa balik dari Kuching.Tujuan aku masak nak bagi saudara mara dan jugak jiran tetangga aku rasa menu dari sarawak ni.Seperti yang korang sedia maklum la,raya haji dekat kelate suasana memang meriah,sana sini orang korban lembu.Jadi aku masak siap-siap la makanan ni,sebab bila lembu dah dikorban,dah tentu la menu daging saja la kan.Alhamdulilah,menu yang aku masak ni mendapat sambutan ramai la,sebab habis menu yang aku masak.Kawan-kawan rapat aku jugak ada datang beraya,maklum lah bila dah jauh masing-masing sibuk dengan la kan,waktu raya macam ni la baru dapat berkumpul ramai-ramai.Kalau korang nak tau resipi laksa sarawak ni boleh klik sini,kt blog kak ton.


terpaksa make kt bawah rumah ramai nga tetamu ( kesian mat lok..hihi)

aje make dgn penuh kesopanan

laksa sarawak

beras padi huma+tauge goreng+masak lemak cili api aye+ike kering made in sabah

my juadah

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner