Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Jalan-jalan krismas

Saturday 28 December 2013

Jalan-jalan krismas

Krismas baru-baru ni aku pergi ke rumah kak tera dan juga kak jenicia,rakan sekerja aku yang menyambut krismas.Walaupun deman,aku gagahkan jugak kerumah dieorang sebab dah janji,dieorang pun dah tempah makanan untuk aku dengan kawan-kawan yang lain.Aku pergi dengan aisyah,mala,dan jugak syaziah.
Memang best makanan yang kak tera hidangkan,dia tempah satay,rendang ayam,daging masak hitam dan banak lagi la.Disebabkan aku deman,deria rasa pun memang tak ada,selera nak makan tak berapa nak ada,aku makan sate 2 3 cucuk,jadi la bercucuk cucuk aku make.hihihi.
Selepas itu,kitaorang gerak pergi rumah kak jen,dia pun hidangkan satay juagak,sebenarnya aku yang request dengan dieorang mesti hidang satay,teruk kan demand dah pergi rumah orang siap request apa la mek eriey ni.Selain dari itu,kak jen jugak hidang ayam masak pansuh,ayam yang dimasak dalam buluh,memang sedap.Lebih kurang pukul 4petang kitaorang balik rumah.

menyelerakan hidangan rumah kak tera
rumah kak jenicia






with kak tera & husband


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner