Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: jemputan kenduri

Saturday 14 December 2013

jemputan kenduri

Minggu ni,aku ada jemputan kenduri lagi.Orang dah jemput kena la kita pergi,sebagai menghargai jemputan tersebut,betul x??,yang sebenarnya dapat make.hihihi.Jemputan ni datang dari hajah siah,rakan sekerja aku dengan aisyah.Anak saudara hajah siah kawen,memang meriah dan grand habis la majlis.Aku datang tadi dah pukul 11 pagi,pengantin pun dah sampai.Ada bermacam acara,ada makan temuan,sebelum ni aku pernah cerita kan,tadi jugak ada acara pengantin naik turun tangga ikut kepercayaan orang dulu buang benda yang tak baik la,kena naik turun tangga sebanyak 7 kali,tetapi tadi buat untuk suka-suka je la,pengantin naik turun tangga sebanyak 3 kali sahaja.Selain dari itu jugak ada persembahan tarian,ada live band dan ada persembahan dari Bob Af.Baju pengantin tak silap dari rizman ruzaini,rekaan rizman memang meletup dan mewah la kan.Makanan yang dihidangkan pun sangat sedap dan menyelerakan.Apa pun selamat pengantin baru aku ucapkan kepada sirul dan juga sheila,semoga kekal ke anak cucu.

with hajah siah



pelamin yang indah

pengantin baru sheila & sarul




persembahan Bob Af

cenderahati untuk tetamu






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner