Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: my kesayangan datang kuching

Monday 13 January 2014

my kesayangan datang kuching

Rasa seronok dan gembira sangat sebab dapat bawa mak dan jugak adik laki aku datang bercuti ke kuching.Dieorang datang 10.1.14 dan balik 12.1.14,tiga hari 2 malam dieorang datang.Sekejap je rasa,aku rasa banyak tempat lagi tak sempat nak bawa dieorang jalan seluruh kuching,tapi sekurangnya tempat yang wajib dilawati dah aku bawa.Selain dari bawa jalan kuching,aku sempat jugak beli buah-buahan dan jugak makanan yang famous kt sarawak ni yang dekat semanjung tak ada.Ada rezeki nanti boleh la aku bawa dieorang datang kuching lagi.

my mum & my bro












pasar serikin

Damai Central


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner