Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Dinner PJMS

Sunday 16 February 2014

Dinner PJMS

Pada 8.2.14 aku telah pergi dinner Persatuan Jururawat Masyarakat Sarawak (PJMS),aisyah sponsor tiket aku dengan mala,sebab ini dinner dieorang,jadi aku dengan mala sebagai tetamu la,itu kata aisyah.Aku dengan mala ikut je la,orang dah sponsor tiket,makan free lagi kan jadi ikut saja la.Tema dieorang purple,pagi itu aku dengan aisyah pergi cari baju purple,sebab kitaorang memang tak ada baju warna purple.Aku beli baju simple je,aku padankan dengan seluar slack hitam.Sampai sana memang boleh dikatakan,semua datang menepati tema yang telah diberitahu.Rupanya dinner ini,dapat sponsor dari Bio Natural,kiranya pelancaran produk ni sekali.Semua tetamu yang hadir dapat gift dari pihak Bio Natural iaitu sabun muka dan jugak kopi.


abaikan background belakang ya.hihi


daging masak blackpaper




gift from bio natural

satu paket kopi dari bio natural

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner