Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: The Summer Mall

Saturday 15 February 2014

The Summer Mall

Semalam,aku dengan kawan rumah aku lagi dua orang,sapa lagi kalau bukan mala dengan aisyah.Kitaorang keluar pergi jauh sikit la,pergi Kota Samarahan.Kitaorang saja pergi sana sebab ada shopping mall baru buka,tak silap tahun lepas tapi aku tak ingat bulan berapa,jadi lama tak lama la kan dah banyak bulan jugak la buka.Baru semalam kitaorang berkesempatan pergi ke The Summer Mall.Banyak lagi kedai-kedai yang tak dibuka,sebab masih lagi baru jadi dalam proses,sebelum ni aku dengar cerita kawan-kawan yang pergi kesini.Dekat sini juga ada,the summer lagoon,ada tempat permainan dan sesuai la bagi yang nak bawa anak berjalan-jalan.
Kitaorang makan dekat food court semalam,dekat kedai thai.Aku dengan mala order tomyam thai,memang sedap dan kaw la tomyam,tapi yang tak berapa nak kaw standard la,lauk sikit tapi bawang serai bukan main banyak lagi,nasib baik la sedap.Kalau korang nak pergi,aku cadangkan korang try tomyam dekat kedai thai memang sedap la.Habis makan kitaorang ronda-ronda,lepas itu terus balik.Jalan-jalan hujung bulan,cuci mata je la nk shopping nan sik dapat la,tungu gaji baru nyaman gik berjalan.Semalam aisyah belanja kitaorang semua makan,terima kasih banyak aisyah,semoga semakin bertambah rezeki.Amin.





KAMI

crispy chicken with butter

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner