Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: kenduri kawen

Saturday 15 February 2014

kenduri kawen

Aku dah lupa bila tarikh kenduri yang aku pergi ni.Aku dapat jemputan dari rakan sekerja aku abang sahari,anak dia kahwin.Jadi kitaorang pergi konvoi ramai-ramai dengan rakan sekerja yang lain.Lauk-pauk yang dihidangkan pun sedap membuka selera aku sampai tambah dua kali,dasyat tak selera aku.hihihi.Tiap kali pergi kenduri aku memang bawa perut kosong la,sebab nak makan dekat tempat kenduri tu,sebab tu aku cukup marah kalau lauk yang dihidangkan tak sedap,kesian dengan tetamu yang macam aku ni kan pergi dengan perut kosong.

rakan sekerjaku

kak dayah vs mek erieyz

make make make
lauk kenduri yang menyelerakan


abg sahari (tengah)



pasangan pengantin

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner