Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Aye madu ala mamak

Monday 15 July 2013

Aye madu ala mamak

Alhamdulilah sudah hari ke enam dah kita posa.Bukan main meriah lagi,sana sini update pasal menu make sungkil.Kt moments we chat aku macam-macam makanan ada,aku pun tak ketingglan sebok update.Sharing is caring kan.hihihi.

Sebenarnya dari semalam lagi,aku teringin nak make aye masak madu.Dulu masa belajar, selalu beli kat cafe hostel kolej.Ada kedai mamak ni,memang sedap aye masak madunya.Tadi aku pun saja la try buat,alhamdulilah menjadi gak.Aku sebenarnya,sedikit memilih dalam makan,sebab aku suka make manis.Kalau tak manis, tak berapa kenyang nak make.Bukan sebab aku ore kelate ya,lagipun ada gak ore kelate tak suka make manis,jadi sila perbetulkan tanggapan anda semua.Kalau makanan aku order atau beli tak sedap,aku sanggup lapar dari makan makanan tersebut.Jadi sebab perangai aku yang entah apa-apa je ni,lebih baik aku masak sendiri,puas ati kan kan kan.

aye madu + tauhu
aye madu ala erieyz

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner