Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Permintaan kak ester

Saturday 6 July 2013

Permintaan kak ester

Semalam aku telah menunaikan permintaan kak ester.Kalau korang pernah baca entri aku sebelum ni,ada aku pernah cite pasal kak ester.Sebenarnya,dia ada suruh aku pos barang,lepas tu ada lagi baki duit nya,jadi die suruh aku belikan kuih untuk kawan-kawan kt tempat kerja.Dia suruh aku beli hari jumaat,sebab katanya nak sedekah sempena hari jumaat.Jadi,semalam aku dengan kak ton keluar beli la makanan,kitaorang beli bihun dengan mee goreng.Tak nak beli kuih,sebab kak ton cakap beli bihun dengan mee,dapat banyak jadi semua dapat makan kan dan tak ada la membazir,kalau kuih beli pagi,petang conform tak ada yang nak makan dh sebab dh sejuk kan.Alhamdulilah semua habis makanan semalam.Aku pun rasa lega sebab dah tunaikan permintaan kak ester.Terima kasih akak,semoga dimurahkan lagi rezeki.


mee goreng
bihun goreng





mak bedah vs kak ton

kak ester


semua menikmati hidangan




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. wahh...terharu nyer... tq ery coz tunaikan hajat akak... :D

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner