Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Dinner bersama anak-anak

Saturday 6 July 2013

Dinner bersama anak-anak

Tengok dari tajuk mesti korang terfikir,bila masa aku kawen nga beranak kan.hihihi.Saja jer buat tajuk cmtu,sebenarnya aku baru je balik dinner nga kak dayah dan jugak anak-anaknya yang comey dan cute tu.Kitaorang keluar make dekat Kat's kitchen.

Tiap kali kitaorang keluar,anis tak ikut,selalu acap yang si abang je ada.Malam ni,anis ikut sama,memang mudah mesra die dan yang paling tak tahan memang betul-betul aktif die.Bermain nga anak kak dayah buatkan aku teringat je kt anak buah dan anak sepupu aku kt semenanjung tu.Sekurang-kurangnya terubat gak rindu main nga acap dan anis tu.Balik dari kedai makan,aku nga aisyah melepak kt umah kak dayah dulu,tak fikirkan hari dah lewat malam mau nak duduk g kt situ tak puas main nga budak dua orang tu,best melayan karenah dieorang tu.


acap yang sopan

anis yang lincah



yong tau fu


comotnya die







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner