Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: " I Love Peplum" by Nurin Aireen

Saturday 6 July 2013

" I Love Peplum" by Nurin Aireen


Dah banyak sangat tido hari ni,dah sampai pagi pun mata segar lagi.Hari ni dh berapa entri dah aku buat.Tak tau nak buat apa,aku saja la menjenguk blog nurin aireen ni.Tau pun sebab kila yang bagitau,dah banyak hari dah die suruh aku join contest ni,tapi aku ni memang malas la nak join contest sebab tiap kali contest mesti ada macam-macam syarat nk kna ikut,aku ni bukan jenis suka buat benda yang banyak songeh.Tapi malam ni rajin plak aku join,sebab syarat tak susah sangat.hihi.Korang kalau nak join boleh la ya sebelum tarikh tutup.

Korang boleh klik kt banner ni nanti terus pergi ke blog tu.Selamat mencuba korang semua.Ada rezeki dapat la baju peplum tu,kalau tak ada rezeki tak apa,korang masih lagi boleh dapat baju peplum tu,korang boleh beli online dengan penajanya sofiesya collection.Order je kat situ,harga pun berpatutan.Kalau dapat yang free pun ok gak.
















Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner