Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Sampai sudah

Thursday 18 July 2013

Sampai sudah

Alhamdulilah,selamat sampai serunding yang mak aku pos dari kampung.Aku ingat,sebelum ni balik dari kampung baru nak bawa, tapi memikirkan banyak yang order, aku ambik order dari kawan-kawan sekerja ku.Dan ada jugak dari klinik lain yang order,alhamdulilah rezeki ramadhan.Terima kasih banyak pada mak aku yang banyak membantu,pergi membeli dan pos kan untuk aku.Permintaan yang mengalakkan,aku kena pos sampai tiga kali pos.Dan baru sampai 1st round,lagi 2 belum sampai,harap dapat setel sebelum raya la.Banyak order terpaksa tolak sebab takut tak sempat sampai sebelum raya.Walaupun penat dan letih dengan kerja, dan bisnes sampingan yang aku buat, tapi aku enjoy dan harap sentiasa dimurahkan rezeki bukan saja aku,tapi pada korang semua gak,harap kita semua sentiasa dimurahkan rezeki dan sentiasa bersyukur dengan setiap apa yang kita dapat.


serunding daging

serunding ikan

order customer

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner