Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Bengkel Panduan Solat

Friday 22 November 2013

Bengkel Panduan Solat

Semalam aku telah menghadiri satu kursus bertempat di Hospital Umum Sarawak,kursus bengkel panduan solat untuk pesakit.Sangat bagus kursus tersebut,sebab bagi aku yang bergelar jururawat ni akan bertemu dengan macam-macam jenis pesakit dan dalam keadaan yang berbeza.Jadi kursus tersebut memberi tunjuk ajar kepada kakitangan awam kesihatan seluruh kuching panduan solat untuk pesakit.Sekiranya pesakit tak boleh bangun,pesakit berbalut dimana-mana anggota badan disebabkan kecederaan yang dihadapi.Jadi kitaorang diajar cara untuk pesakit menunaikan solat.Alhamdulilah bersyukur sangat dapat hadiri kursus seperti ni,sebab banyak sangat ilmu yang aku dapat dan dapat aku kongsikan dengan pesakit aku nanti.

kak ton pun ikut juga

kak am staff klinik ikut juga





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner