Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Salam Maal Hijrah

Monday 4 November 2013

Salam Maal Hijrah

Salam maal hijrah aku ucapkan kepada semua,mohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang penulisan aku ada yang tersinggung ataupun terguris hati.Kita tutup buku lama,buka dengan buku baru dengan azam baru dan lebih banyak amalan dapat kita buat.Apa la aktiviti korang hari ni???.Aku rehatkan diri dekat rumah,smabil berblogging la,jarang dah sekarang aku dapat menulis blog,disebabkan sibuk dengan urusan seharian.Makin kita dewasa,makin banyak tanggungjawab yang terpaksa kita lakukan.Dan aku harap semua dapat bermuhasabah diri,semoga hari esok akan lebih membawa keberkatan.Selamat menyambut maal hijrah ikhlas dari mek erieyz.



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner