Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Aye Penyet

Wednesday 7 August 2013

Aye Penyet

Semalam last aku ot,dibulan ramadhan.Menu aku berbuka semalam ayam penyet bakar.Dekat sini banyak kedai yang jual ayam penyet ni,memang famous la kat sini.Kena pandai pilih la,ada yang sedap ada yang tak berapa sedap.Semalam aku beli ayam bakar penyet ni kt food court kt Merdeka Plaza (MP),pasaraya yang berdekatan dengan klinik aku.Boleh tahan la,tapi sebelum ni lagi sedap tak tau napa semalam,aku rasa kureng sikit rasanya,ayam pun kecik je,cam tak berbaloi plak dengan harga.Banyak-banyak tempat aku try kt kuching ni,aku paling suka makan aye penyet dekat RJ Ayam Penyet,memang sedap dan tiada tandingan la.

nasi aye penyet bakar RM10

kedai ni la yg jual nasi aye penyet kt MP
kedai RJ ayam penyet yg memang sodappp 
nasi aye penyet RJ


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner