Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Lunch @ Nasi Kuning

Thursday 29 August 2013

Lunch @ Nasi Kuning

Tadi waktu lunch hour aku dengan mak bedah pergi makan dekat merdeka plaza (MP),kitaorang pergi makan dekat warung nasi kuning indonesian cuisine.Saja nak try menu dekat situ kan.Suasana ok,sebab restoran baru lagi,susun atur meja makan dalam restoran tu pun ok,berkonsep santai.Sambil kita menjamu selera,dieorang memang pasangkan cd irama muzik tradisional indonesia.
Aku order nasi ayam penyet putih special,ada dua jenis nasi ayam penyet ada nasi kuning dan nasi putih.Sempena nasi warna kuning la,agaknya  restoran ni dinamakan,warung nasi kuning aku agak je la,nak tepat lagi korang tanya pemilik restoran ni la.hihihi.Aku tak berapa gemar sangat makan nasi yang bercolour ni,melainkan nasi kerabu,bukan kata tak boleh make terus tapi tak berapa suka.Beza nasi ayam penyet special dengan biasa ,yang special ada tauhu.Mak bedah pulak order bakso,bagi aku ok la makanan yang dihidangkan tak berminyak sangat.Harga pun ok berpatutan dengan menu yang disediakan.


nasi ayam penyet special

bakso


sambil menunggu makanan 

mak bedot ku sayang

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner