Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Hari mengedik

Sunday 11 August 2013

Hari mengedik

Hari ni memang aku dah tak nak pergi beraya dah,sebab kitaorang nak keluar jalan-jalan dan bagi masa untuk diri sendiri,hihi ayat budget artis sangat kan uoolss.Tapi bangun pagi,rakan sekerja aku,kak midah mesej suruh datang rumah dia buat open house,dah la aku dengan aisyah memang dah plan nak keluar tengok wayang.Kitaorang pergi jugak rumah kak midah,tapi tak pakai baju raya pun,pakai seluar je la,lepas pergi rumah dia kira terus pergi tengok wayang.Orang dah jemput,tak elok la pulak tak pergi kan,pakaian bukanlah menjadi ukuran,kunjungan yang penting,hihi tak nak kalah tu kan,bukan apa ada kawan aku cakap tadi,aku dengan aisyah pergi beraya ke pergi sambut gawai.hihi.
Lebih kurang pukul 2.30 kitaorang gerak dari rumah kak midah,menuju ke destinasi seterusnya.Aku dengan aisyah pergi 'the spring',tengok wayang kat sini,kitaorang pilih tengok cerita adnan sempit 3.Best dan menghiburkan jalan cerita ni.Lebih kurang pukul 6 lebih kitaorang sampai rumah,esok dah start kerja dan bermula la aktiviti harian seperti biasa.Dikesempatan ini,aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin,dan sekiranya ada salah dan silap harap dimaafkan.


movie jadi pilihan
berposing dimana  saja
muka boring tunggu movie
"dimana ada kemahuan disitu ada highway"
let's go

with kak midah
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin dari mek erieyz

beraya ke bergawai ni .hihi

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner