Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Teh Tarik Klasik

Saturday 24 August 2013

Teh Tarik Klasik



Tengok dari tin susu kat atas korang semua fikir apa??..Mesti susu kan,macam tu la aku ingat susu dalam tu.Tadi aku dengan aisyah kerja,kitaorang pergi sarapan dekat kedai makan area klinik bersama dengan dua orang lagi rakan sekerja.Aku order kopi o ais,aisyah order teh ais,tengah syok aku make dengan aisyah,tiba-tiba tukang bancuh air datang letak tin susu ni atas meja,aku pelik bila masa kitaorang mintak susu.Kitaorang tengok dia dengan muka pelik,lepas tu dia tanya kitaorang ada order teh tarik bungkus kan,aku angguk sebab memang ada order teh tarik ,rakan sekerja mintak belikan teh tarik.Lepas tu,rakan sekerja yang sekali nga kitaorang,kak midah dan kak lin bagitau kt sini sesetengah kedai memang letak teh tarik dalam tin susu.Sangat unik kan,aku pertama kali tengok teh tarik dibungkus dalam tin susu.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner