Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Gelas cute @ kuching sarawak

Saturday 10 August 2013

Gelas cute @ kuching sarawak

Korang tau tak,sepanjang aku beraya kt kuching ni,semua rumah yang aku pergi dieorang hidang air dalam gelas yg kecik,cute-cute je semua gelas.Mula-mula aku ingat kebetulan je,tapi selepas 15 buah rumah yang aku pergi beraya,semua hidang air dalam gelas yang cute,ini bukan kebetulan lagi tapi betul-betul la.Mungkin lain tempat,lain caranya betul tak.Bila pergi je aku akan fokus ke gelas air yang dieorang semua hidangkan.Selain dari tu,meriah dengan warna warni kek lapis.Memang patut la sini pengeluar utama kek lapis,setiap rumah yang aku pergi wajib ada kek lapis.




gelas-gelas cute yg sempat aku snap

salah satu kek lapis yg menarik perhatian aku

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner