Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Aktiviti hujung minggu

Sunday 16 June 2013

Aktiviti hujung minggu

Hari ni aku dengan Aisyah keluar pergi setelkan sedikit urusan aku,lepas tu kitaorang g make dekat restoran papadome.Aku nga aisyah order nasi ayam bakar + iced lemon tea.Tapi tak habis pun make sebab aku cepat kenyang sekarang,membazir je kan.Lepas tu kak dayah ajak keluar pergi beli barang kt Giant area Tabuan,masih dalam kuching lagi la ya.

ice lemon tea
nasi ayam bakar
Lepas make aku balik dulu rumah,sebab kak dayah janji nak datang ambik kt rumah.Dah balik rumah aku nga aisyah mandi nga solat la dulu,sebab panas la cuaca kt sini dua tiga hari ni.Kt tempat korang panas gk ke?.Belum siap lagi aku nga aisyah bersiap dh bunyi hon keta dh kt luar,kak dayah nga bodyguard keciknya,sapa lagi kalau bukan acap tu,anak kak dayah pernah aku cite sebelum ni kan.Kelam kabut aku nga aisyah bersiap.


kak dayah nga body guard keciknya

Terus kitaorang gerak g Giant,dah siap beli barang, pergi pasaraya E-mart plak.Kak dayah ajak make sebab dia nga acap belum make g,jadi kitaorang singgah make kt SCR.Aku nga aisyah dah kenyang jadi order air dengan makanan yang ringan je la.Tu pun sebab kak dayah suruh order gak,ikutkan nak minum air je,ya la kan baru je lepas make.Terima kasih daun keladi kak dayah,sebab belanja make.Lainkali cakap awal-awal nk belanja make,boleh kitaorang simpan perut.hihihi.Dah siap make,kitaorang ronda dalam E-mart ,lepas tu balik,sebab aisyah tu asyik ngadu ngantuk je dia.Kak dayah hantarkan kitaorang kt rumah.Terima kasih banyak kak dayah sebab belanja kitaorang make dan ambik antar kitaorang g.Lepas solat asar je,terus aku nga aisyah tido.Memang tak elok sebenarnya tido lepas asar,tapi apa kan daya mata mengatasi segalanya,betul dop sain-sain belako?





muka budak ngantuk


ya ya mek eri membesar dengan jayanya



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner