Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Flamming Steamboat Buffet

Tuesday 4 June 2013

Flamming Steamboat Buffet

Aku ada janji tadi nak cerita yang aku pergi makan steamboat kan,dah penat pusing Setia City Mall tu kitaorang g make la plak.


Kitaorang keluar make dekat Flamming Steamboat Buffet,area Shah Alam.Ada 3 cawangan kedai ni,dekat Sunway,Setapak dan juga kt Shah Alam.Aku nga adik-adik aku memang suka makan sini sebab banyak pilihan yang ada,berbaloi dengan harga.Sini kira kepala,satu kepala RM 28.90.Jadi pastikan perut korang kosong la bila nak datang make ya.Kalau boleh telefon buat tempahan dulu la,sebab kalau hari minggu memang ramai pelanggan datang,takut penuh plak,kesian kalau ada yang datang dari jauh.Korang jangan risau,walaupun ramai customer yang datang,pekerja kedai selalu tambah stok makanan.Jadi korang boleh make sampai kenyang la,dah kenyang pun make lagi.hihi





















                 
Tak rugi pergi makan sini sebab memang selesa dan banyak jenis pilihan yang ada.Dekat sini all you can eat la.Kat sini aku bagi alamat cawangan setiap kedai ni,senang la kalau ada antara korang nak pergi make sini kan.
  1. Shah Alam Branch ( seks.33 ) 7 &9,Jalan Kemuning Prima A33/A Seksyen 33,Shah Alam,40400 Selangor.
  2. P.J Branch ( Sunway ) 123 & 124,Jalan PJS 11/2 Spectrum Shops,Bandar Sunway 46150 Selangor
  3. K.L Branch Setapak Danau Kota 66-0 & 68-0,Platinum Walk,No 2,Jalan Langkawi,Danau Kota,53300 Setapak K.L

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner