Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Jalan-jalan Setia City Mall

Tuesday 4 June 2013

Jalan-jalan Setia City Mall

Esok dah nak start keja,malasnya rasa tak puas lagi bercuti.Minggu ni aku cuti sampai 4 hari,sebab sini public holiday untuk Gawai.Ingat tak nak balik,tapi atas sebab-sebab tertentu aku balik jugak KL.Beli tiket pun on the spot je,boleh tahan la harga tiket pun,RM5++.Tapi tak apa la,balik pun untuk jumpa keluarga tercinta gak kan.

Aku keluar jalan-jalan dengan adik-adik aku pergi Setia City Mall,jalan-jalan cuci mata.Lepas tu pergi make-make,nanti entri setrusnya aku cite aku pergi make steamboat kt korang ya.Adik aku tinggal kt Setia Alam,tempat ni masih dalam Shah Alam tapi dh dekat sangat dengan Klang.Setia City Mall,tahun lepas baru siap dan dibuka,sebelum ni pergi banyak parking kosong,tapi sekarang dah ramai yang pergi sebab nak cari parking pun susah dah.Dengar kata Setia city ni,pasaraya yang terbesar sekali dekat Malaysia.


air pancut setia city mall (scm)

suasana malam di scm


tangan sentiasa dlm mlt si kecik ni



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner