Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Terima kasih my sahabat,Kila

Saturday 15 June 2013

Terima kasih my sahabat,Kila

Korang tengok tak dari sehari blog aku makin cantik,mungkin cantik bagi aku la kot.Sebenarnya bukan aku yang mencantikkan blog ni,tapi kawan aku yang rajin mencantikkan blog aku ni,sapa lagi kalau bukan kila.Korang boleh jengah blog die sini.Terima kasih banyak kila,sebab tolong kak eri ya,nak buat sendiri tak pandai,tau menulis jer.Kila ada bagi link suruh aku baca blog yang ajar buat pasal blog ni,tapi aku tak suka buat benda yang banyak songeh dan yang memerlukan kesabaran.Jadi merengek nga kila,nak blog cantik gak,suruh kila buat.Itu yang dia buat jugak,terima kasih banyak ya kila walaupun sibuk nga anak dan suami tapi masih lagi melayan karenah mek eri ni.


puan qyla fadhila

Kan dah dua hari aku tak update blog,tadi kila telefon pun tak dapat,sebab line maxis problem agaknya.Lepas tu aku,telefon balik, kila ingat aku deman sebab blog tak update,telefon plak tak dapat.Terima kasih kila, sebab prihatin nga kak eri.Jasamu tak terbalas,nanti buat cantik-cantik lagi ya blog ni kalau ada masa.Banyak sungguh aku permintaan aku nga dak kila ni yer.Kawan sejati ialah kawan yang sentiasa ada waktu susah dan senang.Terima kasih SAHABAT.   




tq so much kila


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner