Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Singgah make di SCR

Saturday 8 June 2013

Singgah make di SCR

Malam ni aku dengan Aisyah tak masak,kitaorang make kt luar je.Lepas maghrib lebih kurang pukul 8 malam,kitaorang keluar pergi pasaraya choice food.Ingat nak beli air mineral satu kotak,tapi brand yang nak tak ada plak,terpaksa la beli beberapa botol je.Dah beli barang tu rasa lapar la plak perut kitaorang,terus aku ajak aisyah singgah makan kt kedai SCR,yang ada dalam pasaraya tu.

sempat snap pic sambil tunggu order


SCR ni aku tak tau la pe nama penuh kedai ni,tapi aku rasa sarawak chicken rice kot,sebab kedai ni famous dengan nasi ayam.Dekat semenanjung tak ada kedai ni,nasi ayam scr memang sedap,nasi yang dimasak lain dari nasi ayam biasa,itu yang membuatkan lain tu,ayam tu bagi aku biasa je,cuma nasi je rasa memang sedap.Tapi malam ni,aku tak order nasi ayam pun,aku order mee goreng + iced lemon tea,aisyah plak order bihun goreng + iced lemon tea + mixed vegetable.Sebenarnya aku nak make chicken chop tapi habis la plak.Tak ada rezeki aku agaknya.Kenyang perut,hati pun senang.

iced lemon tea

mixed vegetable

la la la la

alhamdulilah licin



mee goreng  eri

bihun goreng aisyah



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner