Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Dinner Nurses Day

Friday 21 June 2013

Dinner Nurses Day

Semalam ada dinner untuk nurses day bahagian daerah kuching.Semua klinik dari daerah kuching kena ikut serta la.Aku pun tak terkecuali la ikut serta,majlis dibuat dekat Kuching Park.Aku sampai majlis dah start da,sebab kitaorang lambat sikit datang.Menu semalam chinese food,ada setengah aku makan,setengah tak,sebab perut memang lapar giler,sampai masuk angin.Selera make aku pun dah terbantut.Majlis diserikan dengan lagu iban,bidayuh tapi aku tak berapa nak paham sangat.Lagi satu meja kitaorang duduk dihalang oleh tiang,x boleh tengok persembahan pun.Ada pertandingan fancy dress,klinik aku pun ada join,tahniah jm chai dapat no 3 dia semalam.

Apa pun enjoy la dengan dinner semalam.Tak sabar tunggu dinner nurses day klinik kitaorang plak,mesti lagi happening la kan.Layan la gambar aku sempat snap semalam,tak banyak gambar aku ambik,sebab tak mood sangat nak ambik gambar semalam.











tahniah jm chai



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner