Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Terasa dihargai

Monday 17 June 2013

Terasa dihargai

Alhamdulilah,hari ni isnin selalu bz,tapi hari ni kurang sikit bz,bagus la semua rakyat malaysia sihat doh kali belako.Misi-misi pun senyum la,sebab bagus semua dah pandai jaga kesihatan diri.Kalau ramai orang, misi susah hati sebab napa la ramai yang sakit.hihihi ya ke ni yang misi rasa ya????

Aku berterima kasih sangat dengan sorang relatif pesakit aku yang berbangsa cina,sebab tadi dia datang panggil aku.Ingatkan napa la dia panggil,rupanya die nak bagi sesuatu sebagai tanda terima kasih sebab jaga mak dia minggu lepas.Aku kerja tak pernah mintak balasan,tapi bila dah bagi aku sangat menghargai la,ucapan terima kasih pun dah cukup untuk aku sebenarnya.Apa pun terima kasih banyak auntie,saya doakan semua pesakit saya sentiasa sihat walafiat.Kan bagus kalau semua rakyat saling menghargai dan respek pada semua profesion.

ni la yang misi eri dapat dari auntie cina tu tadi

tq so much auntie


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner