Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Awal pagi di Central Market

Wednesday 5 June 2013

Awal pagi di Central Market

Aku nak cerita pengalaman aku pergi Central Market  (CM),bukan aku tak pernah pergi pun dah selalu sangat pergi.Tapi hari tu, yang masa aku balik cuti gawai  baru-baru ni,aku pergi central market (CM) ataupun,sinonim dengan nama pasar seni.Aku tak pernah pergi awal pagi,paling-paling pun mesti tengahari aku pergi,tapi hari tu aku pergi awal,CM pun tak buka lagi,kedai tak payah cakap la memang close lagi.Aku sampai kt situ lebih kurang pukul 9.15 pagi,kedai sana buka 10 pagi.Kenapa dan mengapa aku sampai awal sana ya,sebab aku dari rumah adik aku Setia Alam terpaksa turun awal pagi naik bas,sebab hari isnin semua orang kerja,memang aku kena pergi sendiri la,harapkan adik laki aku je yang temankan aku.Kitaorang gerak dari rumah adik aku 7.30pagi lagi pergi stesen bas Klang terus ke CM.

Central Market

kedai tutup lagi

suasana cm awal pagi

Tujuan aku pergi sana sebab nak cari barang,kawan ada kirim barang.Orang dah kirim dan berharap tak sedap plak kan nak hampakan perasaan orang.Dah sampai sana awal,aku dengan adik aku sarapan dekat KFC je,sambil tunggu CM buka.Lebih kurang setengah jam lebih la menunggu,buka je terus kitaorang pergi kedai yang memang aku nak pergi tu.Pergi tempah,adik penjual tu cakap lebih kurang sejam setengah baru siap,aku dengan adik laki pergi jalan-jalan cari barang dekat masjid jamek a.k.a Jalan TAR.






my adik

ngantuk + boring


Lepas tu,adik kedai tadi call cakap barang dah siap terus aku bergegas ke kedai tu balik,terima kasih la adikku sebab sudi temankan,walaupun bengang dengan si kakak yang tak habis-habis shopping.


Ni la barang yang saya pergi tempah (kiriman my prenz)
Jom tidur dah lewat malam dah,esok pagi nak keja.Selamat malam sain-sain belako.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. lama da qla x g pasar seni.last dgn k.erine, mira bla..bla..tah ble lg pat g. xd urusan kt kl wat masa skunk.hu3...k.erine dgn mcd mmg xpat dipisahkan..ngat x qla salah order kt mcd???saka k.erine gelak qla kan..heheheh..

    ReplyDelete
  2. heheheeh ingat la,konon2 nak burger g order dpt set nugget,patut kotak kcik semacam jer..hahahha

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner