Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Kempunan kepok lekor

Thursday 6 June 2013

Kempunan kepok lekor

Hari ni aku start ot pertama untuk bulan jun ni.Aku ot dengan kak ton dan jugak hajah siah.Kak Ton ajak pergi make kepok lekor lepas habis kerja.Betul-betul nya mengidam nak make kepok lekor,kak ton cakap sedap kepok lekor situ,rasa ingin mencuba tu ada la,sebab kebanyakkan kepok lekor rasa kanji je tak ada rasa ikan sangat.Jadi harap-harap dapat make kepok lekor sedap la,sebab selera kak ton memang tinggi kat sesuatu makanan,bila dia cakap sedap memang sedap sungguh la.Kembang la lubang hidung kak ton ni.hihi

Balik kerja terus pergi,kak ton tumpang aku dengan aisyah balik sebab nak pergi makan kepok lekor,dah sampai kat tempat dituju,sekali kedai tutup la.Kempunan la kitaorang semua,tak boleh makan kepok lekor,kesian kak ton dari pagi lagi nya mengidam nak make,tapi tak ada rezeki,tak apa la sekurang-kurangnya dapat gak kak ton minum coke float.

semangat nak make kepok lekor

coke float je yang ado


anak dara vs mak dara

muka hampa tok leh make kepok lekor
yang penting kita enjoy


Kitaorang terus gerak balik rumah,pergi hantar kak ton rumah mak dia dulu,sebab suami kak ton tunggu rumah mak dia.Rumah mak kak ton dengan rumah sewa kitaorang dekat je,lainkali boleh pergi jalan lagi.Dah sampai,Kak ton ajak masuk rumah mak dia plak,ikutkan tak nak masuk tapi tak sopan plak kan,aku dengan aisyah masuk jugak la rumah mak kak ton tu.Best suasana rumah mak kak ton,macam tinggal dekat rumah aku plak je rasa.Lainkali ada kelapangan boleh la pergi lagi,Kak ton pun suruh aku dengan aisyah datang situ kalau boring kat rumah,tak tau kak ton ajak-ajak ayam ke betul,tapi tak kesah yang penting pergi je,kalau hidang ayam pun best jugak.hahahahaah.



sopannya mak dara ni hihihi
Pukul 10 malam,aku nga aisyah mintak izin nak balik la,nak mandi tidur plak,sebab esok nak kerja lagi kan.Balik rumah mandi,buat apa yang patut,setel semua ngadap laptop.Mata aku pun dah ngantuk dah ni,aisyah kt sebelah dah jenero (tidur) dari tadi lagi ni ,jom la tido.Selamat malam sain-sain belako.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner