Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Rehat di hari jumaat

Friday 7 June 2013

Rehat di hari jumaat

Hari ni jumaat,waktu rehat aku panjang la dari pukul 11.45am sampai 2.15pm,lama kan.Aku dengan aisyah pergi maxis centre dulu dekat area Satok,masih lagi dalam kawasan Kuching la ya.Sebelum pergi kitaorang tukar baju dengan tudung dulu,sebab tak dibenarkan berjalan pakai uniform kerja sebenarnya.Lepas tu kitaorang pergi isi perut dulu,aku make bihun sup,nyaman bihun sup nya.

Dah siap make tengok jam 1.20pm,aku ajak aisyah pergi cuci rambut,kat kedai aku pergi ni best dah la murah je,RM8 untuk cuci rambut,bukan setakat cuci je pekerja nya siap urut lagi pelanggan,kedai aku pergi ni semua staff perempuan ya.Aku suka request sorang pekerja ni,sebab best dia urut,sambil orang cuci rambut kita dengan urut lagi,mata pun ngantuk la,lebih kurang 30minit la dieorang akan cuci rambut termasuk urut.Harga yang sangat murah,tempat pun selesa.Sangat-sangat berbaloi  kan.Lepas setel,masuk klinik jam pun dah 2.05pm.Lagi berapa minit jer nak start kerja balik.






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner