Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Mek eri naik hantu

Friday 7 June 2013

Mek eri naik hantu

Aku baru je sampai rumah,aku ot lagi hari ni.Hari aku bermula dengan sangat teruk,dan saat ni pun hati aku masih lagi sakit nga tak puas hati, selagi orang yang aku benci tak jatuh tersungkur tak pun mati terus,hidup menyusahkan buat apa.Aku minta maaf kalau ayat aku kasar giler sebab hati aku memang tengah panas.Mesti korang bingung apa benda yang aku panaskan kan.



Pagi tadi ada seorang pesakit datang ke meja aku tempat untuk aku register bagi setiap prosedur yang dibuat,datang terus baling kad yang dibawa ke atas meja aku,sangat kurang ajar,aku tanya datang untuk apa,boleh cakap tengok sendiri apa yang ada dalam kad tu.Aku jawab balik,lainkali pastikan tau apa sebab ko datang sini,rakan sekerja aku,syaziah redakan suasana dengan suruh aku tak  berlawan kata dengan si bangang tu,dia ambil tengok kad.Sebenarnya manusia bangang tu datang bawa mak die untuk cuci luka.Boleh manusia tu tanya aku dari mana,bila tau aku dari semenanjung,suruh aku belajar adab sopan orang sini.Aku tak tau plak,baling kad dekat orang salah satu adab kesopanan.Jangan jadikan isu perkauman,sebab sabah sarawak,semenanjung semua masih dalam malaysia.Kalau ko rasa tak puas hati ko keluar dari negara ni.

Kak ton suruh aku sabar dengan banyak mengucap,tapi selagi marah aku tak hilang selagi tu aku ingat.Mak ko dah kena ragut,orang tolong cuci luka pun dah cukup bagus dah setan.Aku memang tak pandai nak kawal kemarahan aku.Jangan sebab dia sorang aku jadi benci dengan bangsa i**n.Aku akan ingat sampai mati muka manusia tu,nak je aku langgar dia.Maaf sangat-sangat dengan bahsa kasar aku,tapi aku betul-betul tengah geram.Nak g mandi kejap,sejukkan hati.Bye





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. sabar k.erine..org tue da jmpa buku dgn ruas..hehe.pdn muka die kn.tp takut gak lau die dtg blk..errrr....

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner