Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Make Nasi Kerabu

Wednesday 5 June 2013

Make Nasi Kerabu

Tadi balik kerja pukul 4pm,aku flexi hour hari ni,balik awal sejam la.Balik je umah,rehat, letak kepala terus lena.Sedar dari tidur,tengok telefon ada whatsapp kt group misi kkjm,Kak Sal hantar gambar nasi kerabu,die g make nga suami dia.Aku dengan Aisyah yang memang tengah lapar ni,memang terliur la,pe lagi mandi nga solat maghrib lepas tu terus pergi Kat's Kitchen.Kedai ni jenis banyak kedai la.Dalam ni ada satu kedai, jual nasi kerabu,bukan setakat nasi kerabu memang jual makanan kelate la.Sedap nasi kerabu nya,yang nasi lain aku tak tau la sebab tak pernah makan,harga pun ok la berpatutan bagi aku.Aku ambil nasi kerabu ayam special.Yang specialnya tambah telur masin nga daging,hari ni telur masin die memang masin giler,tak tahan akak dik masin sangat.


gara-gara tengok gambar ni la jadi lapar nak make nasi kerabu

Kat sini kan ada banyak kedai,jadi korang boleh pilih nak makan apa,ada gerai laksa sarawak,bee hoon belacan,nasi ayam,macam-macam makanan la.Tadi aku order banana cheese jugak saja nak try,tapi tak berapa masuk nga selera aku sebab aku kurang minat makan cheese.Apa la menu korang malam ni??


nasi kerabu RM6.00

Banana Cheese RM4.00


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner