Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Terima kasih kak ton

Saturday 11 May 2013

Terima kasih kak ton


Asalamualaikum warohmatulahiwabarokatuh panjang salam kamek ari tok.Alhamdulilah ada gk yang sudi menjenguk ruang pena ku ni. Entri aku yang pertama, cikgu aku dh komen cakap x pandai letak koma nga noktah penatnya baca.Terima kasih cikgu ku kak ton sebab sudi ajar dan bagi komen nanti aku letak titik banyak2 hehehehe melawak je kak ton,tunjuk ajar ku sifu.Kak ton bukan setakat cikgu untuk blog je tapi merangkap mentor ku kt tempat keja dan mentor kt pantry.Kak ton bontot aye seriya (seringgit).hehehe

mak bedah n kak ton ( kanan)
Penat sikit aku ari ni sebab semalam hari pertama start ot ,ari ni pun ot lg,alhamdulilah rezeki.Tempat aku keja klinik tu buka dari 8-9 malam . Hari minggu pn buka dari pukul 8-12 tengahari.Jadi kalau ot sambung terus la sampai 9 malam . Seronok jugak ot,sebab semalam aku ot dengan mentorku kak ton dan jugak maduku kak midah,hahahah madu la sangat,bingit telingo ni kalu kak midah kecek gk x reti nak berenti.Jangan marah kak midah sayang.
kak midah 

Semalam kerja,kak ton masak ikan asam campur nenas meme sdp,tapi yang x sedap nya nk siang nga potong ikan tu dh la besar susah sangat2.Lepas ni beli yang dh siap siang,tangan pn x sakit.Mesti ingat aku ngada ngada kn tp betul weii ikan tu besar aku x pernah siang ikan besar macam tu menakutkan tengok gigi ikan tu. Nasib baik ada glove blh pakai,terima kasih kkm supply glove.hihihihi

Hari ni ot mana nk kemas bilik lg nak tengok pesakit lagi sebab klinik nk di ubah suai,x pa susah sekarang lepas ni senang aku x kesah macam mana susun atur nya janji x panas aduhh aku betul2 x tahan kalau persekitaran kerja panas betul2 buat jiwa kacau la,melekit je badan dh la aku ni kategori badan agak comey la jgk,x nak ngaku badan dh berisi.huhu.Ok la kawan kawan jumpa nanti ya nak g makan tembikai jap.Jupo pahni plak deh sain sain(kawan kawan) blako .




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner