Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: OT owhhh OT

Tuesday 14 May 2013

OT owhhh OT

Hari ni kira hari ketiga aku ot la.Aku dh boleh biasakan diri,tambah menyeronokkan,kan semalam aku bagitau bilik kerja aku macam dilanggar tsunami kan.Hari ni kiteorang dh dipindahkan kebilik lain,sebab bilik tengah renovation faham2 je la berhabuk.Kami orang kerdil je, cakap apa pn orang atasan x kan dengar,tapi bila dh turun tengok sendiri semalam,baru la terhegeh2 nak tukar bilik.

Walaupun bilik baru,sebenarnya tak ada la baru, pinjam bilik je sementara bilik kitaorang diubahsuai.Masih lagi panas bilik tu sebenarnya,tapi ok la dari semalam.Sebenarnya apa yang aku nk simpulkan kt sini,persekitaran kerja yang elok akan menimbulkan mood dan semangat pekerja untuk bekerja dengan lebih rajin lagi.Jadi bos bos kt luar sana sila hasilkan persekitaran yang bagus dan tiada tekanan,baru lah dapat hasil kerja yang bagus dari staff anda ok .


Ok la tak nak cakap banyak pasal renovation tempat kerja aku,nanti korang ingat aku ni pekerja yang kuat merungut plak kn.(memang betul pn kn,hihihihi).Ok la,sebenarnya aku nk cerita tadi aku ot dengan mak Bedah dan mak Siah.Mak bedah tahun depan dh nk pencen dh,jadi mesti korang boleh fikir la berapa umur dieorang dan kenapa aku panggil dieorang mak kan.

Menu kitaorang untuk petang tadi,lebih kurang 6lebih la makan petang la kan.Aku makan bihun goreng,syer nga mak Bedah & mak Siah + nasi putih + gulai ikan kedai mamak + papadom = SEDAP.Perut dh kenyang baru la boleh kerja dengan jayanya kn,tapi tak berapa nak jaya,sebab aku asyik menguap je al-maklum la,kekenyangan weh.Satu lagi nasihat percuma dari aku untuk bos kt luar sana,jangan bagi staff anda kenyang sangat ya,sebab perut kenyang mata ngantuk dan prestasi kerja staff cam haram jadah je(tu kalau dapat pekerja cm aku la ).Best ot ari ni,dengan mak bedah pakai sytle tudung baru,yang di ikat oleh cik zam ( MA tempat aku kerja ).Boleh tahan gak la pesakit hari ni,memang dh perangai pesakit datang petang,alasan standard,pagi ramai orang.Apa lagi nak di kato,sabor je la.Merungut lagi aku kn..hihihihi.Ok la nak tido mata aku dh ngantuk sangat.Bekal pn aku dh masak,menu aku tengahari esok,sardin + ayam goreng je.Psttt ada ke yang bawa bekal esok tu??? Apa menu korang ya????


dalam kenyang,habis jugak mak makan.hihihi


muka kenyang


mak siah


kari ikan tenggiri


tudung terbaru ( ikatan en.zameri )


cik missi xda bateri dh ponat den

ye ye ye balik. punch card time 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner