Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Hadiah

Saturday 18 May 2013

Hadiah

Alhamdulilah kenyang perut,aku baru je lepas makan makaroni goreng.Malam ni aku masak makaroni je,makan bersama dengan housemate aku.Baru-baru ni kan hari ibu,aku ada pos hadiah untuk ibu tersayang.Tadi mak aku call bagitau barang dh sampai dan die suka dengan hadiah aku bagi.Agak-agak korang apa yang aku bagi kat mak aku.Ok la tak nak korang berteka-teki,aku bagi gelang mutiara & brooch dari Sabah untuk mak aku.

fried macaroni tonight

yang pakai spek ( yong suhaina ) & yg gaya ala2 model rendah ( aisyah ) my housemate ku

tudung purple ( zubaidah ) lg sore my house mate

Selain daripada tu,aku pun dapat hadiah dari mentorku,Kak Ton.Dia bagi pen dari Sabah.Kan die g Sabah,aku anggap tu hadiah hari jururawat dari Kat Ton.Terima kasih banyak kak Ton.Sayang nak guna takut habis plak dakwat pen tu,aku simpan kt umah.hihihi.


Hadiah untuk ibu tercinta

Hadiah dari Kak Ton

Abaikan balutan yang macam pe ntah,aku memang failed balut hdiah .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner