Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Kak Cheq Nikoh

Saturday 25 May 2013

Kak Cheq Nikoh

Tanggal 25 Mei 2013,my bestfriend aku Karlilisuyani Bt Ishak a.k.a Kak Cheq sah bergelar isteri kepada Bang Sudin.Aku gembira tapi dalam masa yang sama aku sedih sangat,sebab tak dapat pulang menyaksikan hari berbahagia kawanku.Kami berkawan dari sekolah rendah lagi,sekampung & cikgu sering tertukar ingatkan aku dengan Kak Cheq kembar.Memang dia kawan yang paling aku rapat dan aku sayang.Rasa sedih jugak kawan baik dah jadi wife orang dah.Bang Sudin jaga Kak Cheq elok-elok ya.


Karlilisuyani a.k.a Kak Cheq

Petang tadi aku telefon,semua kawan-kawan berkumpul rumah Kak Cheq,aku sorang je yang tak ada.Tapi tak apa la,sain-sain aku ada hantar gambar Kak Cheq untuk aku, jadi terubat jugak rasa hati dapat tengok.Sebenarnya lucu pun ada,tengok Kak Cheq dalam baju pengantin,tok seko (tak sangka) la sain aku nikoh doh.Sebenarnya,aku berkawan baik 7 orang,dan aku dengan Kak Cheq je perempuan,5 orang lagi lelaki.Tapi lucu jugak bila ingat telatah sain-sain laki aku tak bagi aku kahwin sebab nanti dah jadi bini orang,tak dapat lepak sama-sama lagi.Hubungan kitaorang pun dah macam adik-beradik.Susah nak cari sain susah senang bersama ni.Kalau sain masa sene (senang) tak payah cakap la berlambak.


Apa pun selamat pengantin baru cheq,semoga kekal ke akhir hayat dengan Bang Sudin.Semoga cepat dapat anak ya.Lepas ni turn aku plak.hihihi.Mood kawen sekarang.Alamak terlebih sudah .




Pengantin sempoi




Tahniah dah jadi laki bini dah

suko nyo Bang Sudin

Pengantin songsang Mat Lok & Aje. hihihi



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner