Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Selamat Berhujung Minggu

Saturday 18 May 2013

Selamat Berhujung Minggu

Hai selamat berhujung minggu semua sain-sain.Aku ot lagi hari ni,esok pun masih lagi ada program.Jadi cuti hujung minggu aku,minggu ni tak berapa nak cuti la sangat.Aku rasa penat sangat mingu ni,tak tau kenapa mungkin banyak sebab kot.

Hari ni aku bawa bekal aye pedas ( ayam masak merah ),aku makan dengan mak bedah,alhamdulilah licin tak membazir bekal aku.Sebenarnya,semalam aku belajar benda baru jadi aku nak syer nga korang semua la .Aku belajar pasal warna,jadi tak salah aku syer nga korang kan :


warna kodok


warna kalas

warna gadong


                             purple  -  kodok
                             pink     -  kalas/caluk
                             gadong  - hijau

Itu yang bagus nya kalau kita banyak merantau ke negeri orang lain,kita boleh belajar banyak benda baru,dan budaya setiap negeri.Tak ada la macam katak bawah tempurung kan.Lepas ni kalau korang ada kawan dari sarawak nak sebut warna,korang sebut la warna dlm bahasa sarawak tu.Rasa macam nak tido pun ada,tapi takut malam ni tak boleh tido plak,malam ni kena tido awal,esok pagi kena gerak pergi Taman Makmur,tak silap aku tempat yang aku kena pergi untuk health screening tu.

Ok la sain-sain belako,selamat berhujung minggu.Kejayaan tidak akan datang sendiri,tanpa usaha.


licin aye pedas

mak bedah,peneman setia yang selalu make bekal ku

muka penat


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner