Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: HOOI

Wednesday 22 May 2013

HOOI

Apo khabar adik kakok belako ter,macam dj la plak,kalau sapa pernah dengar radio kelantan.fm mesti selalu dengar la ayat tu.Korang pernah dengar tak hooi,mesti pelik kan,tapi kalau orang sarawak tak pelik la sebab kt sini memang panggil hooi.Ok la hooi tu sebenarnya kutu.Korang tau tak kutu,aku yakin mesti ramai yang tau dan pernah main kan.Bukan kutu atas kepala yer.

Dekat klinik aku ada buat kutu,aku buat dua group.Satu group 6 orang je,aku tak buat ramai-ramai sebab nak habiskan sebelum raya.Aku buat kutu RM100 sebulan,satu group main 6 orang,jadi korang kira sendiri la berapa yang setiap orang dapat bila kena.Esok aku akan cabut kutu,agak2 dapat kt sapa la ya,aku suka buat cabut setiap bulan baru la suspens kan.Kita tengok sapa yang kena.


dapat kat sapa la ya .
Mata pun dah ngantuk,malam ni tak masak sebab malas nak bawa bekal esok.Jom tidor,kita perlukan tidur yang cukup bagi menjaga kesihatan badan.


selamat malam sweeties

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner