Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Buah Pauh Kak Dayah

Tuesday 21 May 2013

Buah Pauh Kak Dayah

Selamat petang sain-sain belako,wt gapo eh belako.Hari ni aku ot lagi,alahamdulilah rezeki.Hari ni aku ot dengan Kak Dayah & Kak Chin.Menu petang aku hari ni,kentucky fried chicken ( KFC ).Hari selasa murah kalau snack plate 25% diskaun jadi harga lepas tax RM 6.70 je,tapi set ni tak termasuk air,minum air masak je la,jaga kesihatan ya.Korang kalau nak makn kfc,pergi hari selasa boleh jimat duit,buat apa belanja lebih,sedangkan boleh dapat benda sama dengan harga yang murah kan.


ayam 2 ketul berapa dh kalori ni

Ok la korang pernah tengok x buah pauh,kalau orang kelate pangil buah mangga ni buah pauh,jadi jangan pelik la kalu dengar ya.Hari ni Kak Dayah bawa buah pauh die bagi kt aku sebiji,memang besar pauh die,pauh giant rasanya.Kt klinik pn dh potong makan sebiji,memang sedap pauh die macam lemak,masam-masam manis.Aku plak memang suka makan benda masam.Terima kasih daun keladi Kak Dayah,nanti bagi lagi yer..hihihi.

owner buah pauh


pauh giant

tq kak dayah

Aku masih kt klinik lagi ni,hari ni aku bawa laptop datang kerja,itu boleh curi-curi buka laptop ni sampai siap satu entri,tapi pesakit aku tak abai pun k,masih lagi dapat rawatan dari cik missi eri ni ( Kak Dayah dok buat keja sebenarnya..huhuhu ).Tunggu masa nak balik je ni,badan aku dah berpeluh dah sebab panas,rasa tak selesa pun ada sebab sehari suntuk pakai uniform kan.Tak sabar nak buka uniform,lepas tu mandi puas-puas.Banyak dah sedut habuk  hari ni,tekak aku pun semacam je rasa nak deman pun ada.Jom sama-sama hitung waktu dengan aku,lagi sejam setengah dah boleh balik dah .K bai.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner