Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: PRODUK MEK ERIEYZ

Sunday 12 May 2013

PRODUK MEK ERIEYZ

Perempuan dengan handbag memang tak dapat dipisahkan lagi kan.Bermacam brand ada kt pasaran sekarang gucci,prada,coach,guess dan banyak lagi la brand terkini.Harga bagi handbag yang original boleh tahan harga nya.Tapi sekarang banyak yang jual handbag ikut gred,lagi tinggi gred lagi sama macam yang original,jadi buat apa berbelanja lebih sedangkan kita boleh dapat sama macam original.Tapi kena bijak la dalam membeli.

Panjang betul mukadimah aku kan,sebenarnya aku cuma nak bagitau aku salah seorang peniaga handbag.hihihhi.Kalau ada yang berminat boleh la whatsapp.






GUCCI RM130

COACH(material:artificial leather) RM180

ROBERTO CAVALI RM165





FURLA POLKADOT RM200

FURLA SNAKE RM200


GUCCI GRED 2A RM130
PURSE COACH GRED 3AAA RM130

GUCCI SPEEDY GRED 3A RM160
  Berminat sila pm saya ya di nombor 0125858340.Harga boleh dirunding lagi.Kekal menawan dengan handbag yang cantik.Banyak lagi produk yang aku jual nanti update lain yer.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner