Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: cik misi deme

Tuesday 28 May 2013

cik misi deme

Dari tajuk pun mesti korang dah tau kan,dari semalam g aku deme ( deman ).Sebab tu tak dapat nk buat entri, semalam aku betul-betul penat nga tak larat.Alhamdulilah hari ni dah ok sikit dh,eh dah ok banyak kot,sebab aku dah ada selera make doh pun.Aku dok batuk dah banyak hari dah sebenarnya,tapi yang betul-betul teruk semalam la,sampai terpaksa ambik mc,terus Aisyah hantar aku balik waktu tengahari,terima kasih banyak misi aisyah.

comey warna ubat yang berwarna-warni

medical certificate
budak deme ( gedik sempat posing kn )

Hari ni,bangun pagi kepala aku berpusing lagi tak boleh buka mata,buka je mata mesti semua objek berpusing,terpaksa masuk lambat kerja.Alhamdulilah aku bersyukur sangat sebab dikelilingi oleh kawan-kawan yang sangat baik dan begitu mengambil berat.Terima kasih tak terhingga untuk my roomate,aisyah,Mak Bedah yang begitu prihatin,bawa bekal spagheti untuk aku hari ni,terima kasih yer mak.Dan rakan-rakan sekerjaku kt KKJM ( Klinik Kesihatan Jalan Masjid ).Maaf ramai sangat,tak tersebut nama semua orang.Rasa terharu sangat sebenarnya,sebab tu aku yang tak berapa suka make ubat ni gagahkan diri gak telan ubat,sebab nak bagi cepat sembuh.Dan dapat kerja seperti biasa,kesian jugak dengan kawan-kawan sebab pesakit ramai,kawan-kawan lain pun ramai yang tak berapa sihat.

Korang semua pun jaga lah kesihatan diri ya,banyakkan minum air suam,hihi nasihat orang pandai,aku semalam bergelas-gelas air coke aku minum.


tq mak bedah bawa spageti
make dgn misi aisyah
Korang semua jaga makan & jaga kesihatan ya.Sekarang musim deman,sebab cuaca tak berapa elok.Rakyat sihat,negara maju.Ayuh majukan negara semua.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner