Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Intro cerito kawe

Friday 10 May 2013

Intro cerito kawe


Salam  1 Malaysia buat semua kawan2 ku yg sudi singgah ke ruang blog ku ini.Suka suki hidupku mengenai kisah hidup ku seharian tak kisah la aktiviti harian kerja masak memasak semua la mengenai aktiviti harian yg aku lakukan terasa nak baca silakan mun nya sik mau tok payoh la baco.Ni la jadinya anok kelate klaka (cakap)  Sarawak..hihihi.

Dah lama dh teringin nk berbloging kwn kolej ku qyla fadhila mnyuruh tp mls mcm x faedah je rasa tapi keinginan makin mendalam la plk lps colleague ku alongeton yg semakin aktif berblogging mkin meroyan aku pn nk berbloging sngup g celcom centre cari broadband celcom sekali nama kena blacklist sebab sebelum ni aku pakai maxis broadband tp aku nk tukar nama berukband maxis sakit hati aku tak guna kena bayar padan muka maxis sebab aku tak g bayar tapi padan muka aku gk la sebab x bayar dh kena blacklist.Tapi aku boleh gk broadband celcom sebab housemate aku merangkap sain satu negeri aku tolong guna nama die dpt la aku berblogging timo kasih byak siti nur aisyah a.k.a aisyah jasamu di kenang .

my prenz aisyah

Panjang dop mukadimah aku dih bukan gapo nak oyat cito jah la dulu sebelum banyak lagi benda yang aku nak cerito . Salam perkenalan la sain sain blako,banyok bahaso kelate la dlm ni mugo ambo anok kelate lagipun alongeton suruh buat bahasa kelate.Ok la jupo di next cerita ya sain sain belako.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 comments:

  1. Mkn mkn mkn xda kja lain si eri tok ehh..udah2 gik mkn ya..hehee

    ReplyDelete
  2. hahaha cik eddy ni gak kto kn make utuk hidup
    timo kasih tok guru ku kak tonn tolong oyt .

    ReplyDelete
  3. Tp eri mcm hidup utk mkn..hehee n buat duit :)

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner