Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Lagu tak pandai habis

Saturday 18 May 2013

Lagu tak pandai habis

Tengok dari tajuk tu, mesti korang terfikir apa yang aku maksudkan.Sebenarnya,aku rindu dengan bekas rakan sekerjaku,kak Ester.Ayat tu ayat die sebenarnya,kenapa die boleh cakap macam tu ya.Ok la aku cerita,aku ni sebenarnya bila dah suka sesuatu lagu,aku mesti ulang dengar sampai aku jemu.Sesapa yang kenal lama nga aku mesti tau la perangai aku ni,terutamanya Kila & Mira,memang dh kenal sangat nga aku.Sebab dieorang terpaksa tadah telinga dengar lagu aku suka sampai nak termuntah agaknya.

Berbalik pada kak Ester,die orang Sabah,sekarang dah transfer balik Sabah dh.Baru je aku nak kenal rapat,die dah pindah dah,tapi kena fikir positif la kan,adat bekerja biasa la,ada pertemuan dan perpisahan..Merepek la plak aku kan,sebenarnya aku ada terdengar lagu "putih -putih melati",lagu aku kt blog ni la.Aku tengah kemaruk lagu ni sebenarnya,hihihi.



penyanyi lagu putih-putih melati ( kump. st 12 )

Macam biasa bila aku dh suka satu-satu lagu ni,aku akan repeat sampai aku sendiri jemu.Satu hari tu,aku buka lagu ni kt klinik,Kak Ester plak duduk dekat nga aku,sambil dengar lagu dari telefon aku.Tapi,die pelik sebab lagu yang sama je "kenak lagu ni sik pandai habis ya eri " ( kenapa lagu ni x pandai habis ya eri ).Aku plak first time dengar ayat,lagu tak pandai habis,rasa comey je ayat tu keluar dari mulut kak Ester.Aku pun sekarang dh pandai guna ayat tu,bila aku sebut je mesti teringat terus kt kak ester.


Dalam berkawan,masa tidak boleh diukur,sekiranya kita ikhlas dalam berkawan walaupun 5 minit kita kenal,kita akan ingat sampai mati.Aku sayang semua kawan-kawanku,tak dinafikan kawan ku ada di serata negeri.Walau sibuk macam mana aku akan pastikan,aku mesej tanya khabar kawan-kawanku semua.Kawan tak mungkin boleh ditukar ganti.Sayang korang semua ketat-ketat.Entri akan datang,aku cerita lagi kawan-kawanku yang lain ya.




jamuan perpisahan kak ester


ala-ala artis gitu ( siap sediakan teks ucapan ..hihihi )







kenangan manis bersama kak ester


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner