Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: monday blues

Monday 13 May 2013

monday blues



Isnin datang lagi,seminggu ada 7 hari dan aku pasti hari isnin la yang paling tak disukai oleh kebanyakkn pekerja,termasuk la aku.Masuk kerja tengok bilik kerja ya ampun sabar jer la.Maklum la kan tempat aku kerja dalam proses renovation,memang tunggang langgang la,macam baru lepas tsunami pn ada.
               
Tapi sebenarnya dalam hati aku lebih menghargai keadaan seperti ni,aku terfikir orang dulu kerja lagi susah untuk merawat pesakit, tambah zaman florence nightangale.Bukan senang nak merawat pesakit kn,tapi aku zaman sekarang, susah sikit pn dah nak merungut,eri eri tak pandai bersyukur betul kan.Sebelum senang kita kena bersusah dulu,jadi esok g kerja aku nak senyum rilexs,tak nak stress sebab renovation ni,kerja dengan ikhlas dan belajar bersyukur.  




Florence Nightingale ( modern nursing )








macam tsunami

proses renovation,x sabar tunggu siap

agak agak korang warna apa bilik kerja aku nanti???

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner