Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: Stress punca hilang SABAR

Monday 20 May 2013

Stress punca hilang SABAR

Kesabaran penting dalam hidup kita seharian.Nak di ikutkan aku bukan la seorang penyabar,dalam apa jua situasi aku bukanlah seorang penyabar.Disebabkan stress jugak la menyebabkan tahap kesabaran kita semakin menipis.Dan yang pasti aku cepat naik angin.Tengah menulis ni pun aku tengah stress,nak tau kenapa dari semalam lagi telefon aku buat hal,cas tak mau masuk,sapa tak bengang.Hari ni pun kt tempat kerja tak payah nak cakap la kalau dah hari isnin,berderet la pesakit.Tak boleh nak kata apa dah memang tugas kena  terima,walaupun tak nak terima.Aku tengah sejukkan hati aku dengan lagu ;penerang hati 'nyanyian  sixth sense dengan kumpulan pe ntah,harap-harap terang la hati aku lepas ni.



bercuti dapat hilangkan STRESS

Waktu ni setan la yang tengah seronok,sebab dapat buat aku naik angin,bila dah naik angin mula la nak cakap bukan-bukan.Suara aku ni memang la lembut,kalau dah kenal lama tau la suara aku ni bukan la selembut perangai aku.Aku betul-betul harap,aku dapat jadi seorang penyabar dalam apa jua situasi.Sesiapa yang bersabar diatas ujian,Allah sempurnakan sabarnya  lalu memasukkannya kedalam syurga mana yang dia suka.Sain-sain belako kito pakat sabar la,sabar itu separuh dari imam. 










Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner