Erieyz Corner EriEyz cOrnEr: uje oh uje

Thursday 16 May 2013

uje oh uje

Dari tajuk yang korang tengok,agak2 aku nk mengomel pasal apa ya?? Soalan pandir dari mek eri,mesti lah pasal uje ( hujan ) kan.Sebenarnya aku nak cerita,tadi aku balik dari kerja hujan memang sangat lebat sampai tak nampak jalan.Kesian dengan aisyah,tak nampak jalan die,habis apa yang die nampk.huhuhu.

Hari ni kiteorang balik awal sejam,pukul 4pm,tapi mintak tolong jangan salah faham ya, ingat kiteorang suka suka je ke balik awal.Klinik tempat aku kerja tu waktu rehat pun buka,jadi aku dengan aisyah kerja flexi hour (kerja waktu rehat )hari ni.Kira kitaorang tak rehat la ,jadi sebab tu la kitaorang boleh balik awal sejam,paham x korang??Keluar je klinik hujan memang lebat giler,dalam hati aku best gak main hujan,dah lama x main hujan kan,tapi aku main kejap je,tapi xda la main sangat pun,sebab kilat sambar menyambar,rungsing gak aku kan nya di sambar aku,mintak jauh la.


Nasib baik balik awal pukul 4pm,jadi jalan xda la jem lagi,kalau balik pukul 5,conform la jem.Hujan memberi 1001 rahmat kepada semua makhluk Allah di muka bumi ni.Terima kasih YA ALLAH.










mandi hujan 





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Copyright © . All Right Reserved by Erieyz Corner